Graanmarkt 13a, 1681 PA Zwaagdijk Oost
MA - VR
08:30 - 17:00

Office365

Per 1 januari 2021 zullen de tarieven van de Office 365 abonnementen worden verhoogd. Dit heeft te maken met het feit dat wij ons hebben aangesloten bij professioneel support van Microsoft. Het is niet van deze tijd dat e-mail niet werkt, dus wij vinden het belangrijk dat wij ook op dit punt de service kunnen bieden zoals jullie van ons gewend zijn. De grootste voordelen zijn dat de reactietijd van Microsoft vele malen sneller is en problemen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week opgelost in plaats van alleen op werkdagen. We zijn namelijk, met de basis support van Microsoft, tegen het probleem aangelopen dat e-mail of oneDrive enkele dagen tot weken niet beschikbaar was en de storingen slecht werden opgepakt bij Microsoft. Middels het professioneel support contract krijgen wij garanties met betrekking tot reactietijden.

Onderhouds-/storingscontract klanten

De aankomende tijd gaan wij onze onderhoudsklanten nieuwe onderhoudscontracten aanbieden, omdat uit het oude contract niet voldoende blijkt wat de gemaakte afspraken zijn en waar de klant recht op heeft. Het werd naar ons inziens dus hoog tijd om het contract te professionaliseren. Daarnaast hebben wij vrijwel nooit de apparaten opnieuw geïndexeerd, terwijl het aantal apparaten de abonnementsprijs bepaalt. Ook hebben wij besloten om standaard de essentiële netwerkapparaten (switches en routers) mee te rekenen, aangezien deze minimaal zo belangrijk zijn voor het functioneren van alle systemen. Dit is iets wat wij eerder niet deden.